طراحی سایت

طراحی سایت
4/5 - (1 امتیاز)

طراحی سایت سئو دیجیتال مارکتینگ طراحی سایت فروشگاهی املاک پزشکی روانشناسی خدماتی ورزشی شرکتی چندزبانه بازرگانی طراحی سایت در گرگان گنبدکاووس قم مشهد اصفهان شیراز مرکزی اراک همدان اردبیل آذربایجان … توسط دانشگاه استارت آپ دومین مرکز برگ فناورانه شمال کشور. شما می توانید جهت طراحی سایت املاک خدماتی پزشکی فروشگاهی زیبایی سئو تولید محتوا طراحی اپلیکیشن در تهران مشهد قم گرگان گنبد کاووس بیرجند … می توانید با دانشگاه استارت آپ ارتباط بگیرید.

طراحی وب سایت را از کجا شروع کنیم؟

طراحی وب سایت یک کار شگفت انگیز است.

هنگام ایجاد یک وب سایت، موارد زیادی را می بینید که به طور روزانه به آنها توجه نمی کنید.

طراحی سایت ترکیبی از طراحی وب (طراحی طرح گرافیکی یک وب سایت)، تجربه کاربری و بسیاری موارد دیگر است.

هر چقدر هم که پیچیده به نظر برسد، اینطور نیست.

ببینید چگونه می توانید طراحی وب سایت را به سرگرمی عالی تبدیل کنید که رضایت شما و دریافت کنندگان وب سایت شما را به همراه خواهد داشت.

طراحی وب سایت را از کجا شروع کنیم؟
طراحی وب سایت را از کجا شروع کنیم؟

طراحی سایت در گرگان گنبد کاووس مشهد تهران اهواز خوزستان

طراحی سایت با تعریف نقشی که وب سایت باید ایفا کند، یعنی هدف آن شروع می شود .

درست حدس زدید – انواع وب سایت هایی وجود دارند که برای اهداف دیگر مفید هستند. ما سه مورد از محبوب ترین ها را تشخیص می دهیم: صفحات فرود، یک صفحه و وب سایت های کلاسیک.

البته سایت های بزرگی (پرتال ها و غیره) وجود دارند، اما این موضوع کاملاً متفاوت است.

ساده ترین وب سایت ها صفحه فرود و یک صفحه هستند.

اگرچه آنها معمولا کوچک هستند (فقط یک صفحه)، اما محتوای بسیار زیادی در آنها وجود دارد. با این حال، آنها در هدف متفاوت هستند.

"<yoastmark

شما اگر به دنبال طراحی سایت فروشگاهی املاک پزشکی خدماتی آموزشی دانشگاهی سازمانی شرکتی چند زبانه

در شهر های مختلف و خدمات خاص از جمله:

  • طراحی سایت گردشگری سلامت
  • طراحی سایت گیاهان دارویی
  • طراحی سایت گیمینگ
  • طراحی سایت گنبد کاووس
  • طراحی سایت کرج
  • طراحی سایت البرز
  • طراحی سایت اهواز
  • طراحی سایت گرگان
  • طراحی سایت زاهدان
  • طراحی سایت سیستان و بلوچستان
  • طراحی سایت بابل
  • طراحی سایت مازندران
  • طراحی سایت گیلان
  • طراحی سایت رشت
  • طراحی سایت خوزستان
  • طراحی سایت کردستان
  • طراحی سایت چهارمحال بختیاری
  • طراحی سایت آذربایجان شرقی
  • طراحی سایت آذربایجان شرقی
  • طراحی سایت اذربایجان غربی
  • طراحی سایت تبریز
  • طراحی سایت زنجان
  • طراحی سایت حسابداری
  • طراحی سایت حرفه ای تهران
  • طراحی سایت گرگان
  • طراحی سایت خبری رایگان
  • طراحی سایت خرید اینترنتی
  • طراحی سایت خبری با المنتور
  • طراحی سایت خاص
  • طراحی سایت خرید و فروش اینترنتی
  • طراحی سایت همایش
  • طراحی سایت های زیبا
  • طراحی سایت کرمانشاه
  • طراح سایت کرمانشاه
  • طراحی وب سایت کرمان
  • آموزش طراحی سایت کرمانشاه
  • طراحی سایت ارزان کرمان
  • طراحی سایت دیوار کرمان
  • استخدام طراح سایت کرمان
  • استخدام طراح سایت کرمانشاه
  • طراح سایت در کرمان
  • طراحی سایت در استان کرمان
  • طراحی سایت لوازم ارایشی
  • طراحی سایت لوگو
  • طراحی سایت لوتوس
  • طراحی سایت تاپ لرن
  • طراحی سایت ترب
  • طراحی سایت توکان تک
  • طراحی سایت تحت وب
  • طراحی سایت وردپرس
  • طراحی سایت وردپرس چیست
  • طراحی سایت و سئو چیست
  • طراحی سایت ویترین
  • طراحی سایت وردپرس رایگان
  • طراحی سایت وبزی
  • طراحی سایت و برنامه نویسی
  • طراحی سایت و کسب درامد
  • طراحی سایت ویلا
  • طراحی سایت و تولید محتوا
  • طراحی سایت تورج امین فر
  • طراحی سایت تجارت الکترونیک
  • طراحی سایت تارینوتک
  • طراحی سایت تبلیغاتی رایگان
  • طراحی سایت توریستی و گردشگری
  • طراحی سایت لایه باز
  • طراحی سایت لوازم التحریر
  • طراحی سایت لندینگ
  • طراحی سایت لبنیات
  • طراحی سایت هوشمند
  • طراحی سایت های شرکتی
  • طراحی سایت فروش محصولات
  • طراحی سایت فروشگاهی با المنتور
  • طراحی سایت فروشگاه لباس
  • طراحی سایت صادراتی
  • طراحی وبسایت صندوق قرض الحسنه
  • طراحی وبسایت با وردپرس
  • طراحی وبسایت کسب و کار
  • طراحی وبسایت کرمانشاه
  • طراحی وبسایت کاری
  • طراحی وبسایت کلاس انلاین
  • طراحی وبسایت کلاس
  • طراحی وبسایت کنفرانس
  • طراحی وب سایت کافی نت
  • طراحی وبسایت با پایتون
  • طراحی سایت بدون کدنویسی
  • طراحی وبسایت با گوشی
  • طراحی وبسایت مبنا
  • طراحی وبسایت مارینا
  • طراحی وبسایت مجتمع فنی تهران
  • طراحی وبسایت مجتمع مسکونی
  • طراحی سایت مکتب خونه
  • طراحی وبسایت مبتدی
  • طراحی وبسایت مهاجرت
  • طراحی وبسایت با html
  • طراحی وبسایت به انگلیسی
  • طراحی وبسایت با php
  • طراحی وبسایت با html و css
  • طراحی وبسایت با جنگو
  • طراحی وبسایت با فتوشاپ
  • طراحی سایت صنایع فلزی
  • طراحی سایت صنایع الکترونیک
  • طراحی سایت صنایع لاستیک
  • طراحی سایت صنعتی در اصفهان
  • طراحی سایت صنایع پتروشیمی
  • طراحی سایت شهرک مسکونی
  • طراحی وبسایت شبیه دیوار
  • طراحی وبسایت شرکتی در تبریز
  • طراحی وبسایت نتورک مارکتینگ
  • طراحی وبسایت نیشابور
  • طراحی وبسایت نوبت دهی پزشکی
  • طراحی ووبسایت نمونه کار
  • طراحی وبسایت نجوا
  • طراحی وبسایت نمونه
  • طراحی وبسایت نستوه
  • طراحی وبسایت نبضی نو
  • طراحی وبسایت نوبت دهی آنلاین پزشکی
  • طراحی وبسایت شهرداری ها

… می توانید با ما ارتباط بگیرید.

"<yoastmark

صفحه فرود چیست؟ در ترجمه رایگان – “صفحه فرود”، که اغلب برای جمع آوری مخاطبین یا متمرکز کردن ترافیک

مربوط به برخی اقدامات استفاده می شود. معمولاً محتوای زیادی در صفحات فرود وجود ندارد،

اما می توانید هدف صفحه را به وضوح ببینید. صفحات فرود معمولا منو ندارند.

تک پیجرها صفحات وب معمولی “کشیده” هستند . تمام اطلاعات در یک وب سایت بسیار طولانی است.

مهمترین محتوا همیشه در صدر است. بنابراین، به طور خلاصه. تک پیجرها منوهایی دارند که به عناوین بخش بعدی اشاره دارد.

طراحی و ایجاد وب سایت هایی از این نوع نیاز به رویکرد خاصی دارد. اگرچه ساده به نظر می رسند،

اما بسیار سختگیر هستند و بهتر است ماجراجویی خود را با ایجاد صفحات از چیز دیگری شروع کنید.

به خصوص که طراحی صفحات اغلب با صفحات “معمولی” همراه است.

آنها یک صفحه اصلی، صفحات فرعی با پیشنهاد، اخبار و تماس دارند. می توان گفت که این استاندارد در اینترنت است.

علاوه بر این، کاربران ساختار خود را مانند جیب خود می دانند.

اگر به کارت ویزیت آنلاین نیاز دارید – یک تک پیجر ساده کافی است.

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری را در وب سایت خود (پیشنهاد، وبلاگ و غیره) قرار دهید و به مرور زمان آن را گسترش دهید؟

یک وب سایت کلاسیک درست خواهد بود.

اکنون که می دانید چیست، زمان آن است که چگونه، یعنی طراحی وب را شروع کنید.

"<yoastmark

هدف وب سایت شما چیست – اینجاست که طراحی وب شروع می شود؟

شما باید بدانید که هدف سایت شما چیست. به لطف این، صفحه ای که طراحی می کنید برای کاربران قابل درک خواهد بود.

اگر کسب و کاری دارید، کاربر باید از همان ابتدا بداند که چه چیزی برای ارائه دارید.

به عنوان مثال – شما یک تعمیرگاه ماشین دارید. کاربر باید بداند که وارد وب سایت تعمیرگاه خودرو شده و می تواند از خدمات خاصی استفاده کند.

هدف چنین وب سایتی اطلاع رسانی در مورد این خدمات و در نتیجه جذب مشتریان جدید است.

داشتن یک هدف به وضوح تعریف شده در طراحی وب ضروری است. بنابراین، باید با دقت فکر کنید و هدف وب سایت خود را به وضوح مشخص کنید.

هنگامی که می دانید هدف یک وب سایت چیست، باید به این فکر کنید که مخاطب چه کسی است.

هدف وب سایت شما چیست - اینجاست که طراحی وب شروع می شود؟
هدف وب سایت شما چیست – اینجاست که طراحی وب شروع می شود؟

طراحی سایت – مخاطبان خود را تعریف کنید؟

وب سایت شما نه تنها توسط روبات های موتورهای جستجو مشاهده می شود.).

بنابراین، باید در نظر داشته باشید که مخاطبان وب سایت شما چه کسانی خواهند بود (و هستند).

پس از همه، این چیزی است که شما می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید، درست است؟

تعیین مخاطبان وب سایت شما به طور مستقیم با هدف وب سایت شما مرتبط است. پس از همه، آنها برای رسیدن به هدف شما هستند.

طراحی وب سایت چنین پروفایلی را به عنوان ” ایجاد یک شخص ” تعریف می کند .

بنابراین باید به این فکر کنید که کاربران دقیقا چه چیزی از شما می خواهند و دقیقا چه کسانی خواهند بود.

پرسوناها فقط “کاربران کامل” هستند.

شما قطعا برخی از مشخصات کاربری وب سایت خود را در ذهن دارید.

شما باید به این فکر کنید که او دقیقا به چه چیزی نیاز دارد، ترجیحاتش چیست،

چرا در وب سایت شما حضور دارد و چه چیزی باید در آن باشد تا بتوانید به هدف خود برسید.

به عنوان مثال، کاربر ایده آل یک وب سایت تعمیرگاه خودرو، شخصی خواهد بود که نیاز به تعمیر خودرو دارد.

او می خواهد بداند که این کارگاه چه خدماتی ارائه می دهد، در کجا قرار دارد،

در چه ساعاتی کار می کند و چگونه می توان با آن تماس گرفت. او این اطلاعات را در وب سایت جستجو می کند.

این در کنار شماست که آنها را در مکانی برجسته قرار دهید.

به عبارت دیگر: ایجاد یک شخص به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را بهتر با نیازهای کاربران خود تطبیق دهید.

به یاد داشته باشید – طراحی وب سایت (خوب) ارتباط نزدیکی با پاسخگویی به نیازهای افراد خاص دارد. این کاربران ایده آل شما هستند.

هنگامی که مخاطب خود را مشخص کردید، برای شما آسان تر خواهد بود که مشخص کنید کاربر می خواهد در سایت شما چه چیزی پیدا کند.

"<yoastmark

ایجاد یک وب سایت برای کاربر، یعنی آنچه در وب سایت شما قرار دارد؟

هنگامی که هدف وب سایت خود را دانستید و مشخص کردید که کاربر ایده آل آن (یا کاربران) چه کسی است، می توانید کار با وب سایت را شروع کنید.

زمانی که صرف فکر کردن به هدف وب سایت و نیازهای کاربران می کنید نتیجه خواهد داد.

به خصوص که چنین وب سایت فکر شده ای به نیازهای کاربران شما پاسخ می دهد و در نتیجه – به هدف شما می رسد.

گام بعدی در طراحی وب این است که به وضوح آنچه را که باید در وب سایت وجود داشته باشد، تعریف کنید.

طراحی وب سایت در این مرحله مربوط به سازماندهی محتوا است.

با نوشتن آنچه می خواهید در صفحه شروع کنید. این می تواند یک لیست طولانی باشد، لازم نیست نگران باشید که ناگهان به ده ها مورد تبدیل شود.

سپس سعی کنید این موارد را با هم گروه بندی کنید – در مرحله بعدی به شما کمک زیادی می کند.

لیست آماده شده را برای چند روز بگذارید. دو تا انجام خواهند داد، در واقع.

پس از این مدت، دوباره به لیست نگاهی بیندازید و با آن به عنوان یک کاربر رفتار کنید. ببینید چه چیزهایی از دیدگاه هر فردی که دارید مرتبط است.

هر یک از آنها به دنبال اطلاعات کمی متفاوت هستند، بنابراین باید آن را در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، شخصی که به دنبال تعمیرگاه خودرو می گردد، مخاطب، مکان و ساعات کار را جستجو می کند. این اطلاعات باید به وضوح در صفحه قابل مشاهده باشد.

اکنون زمان خوبی است تا لیست خود را از اطلاعات اضافی پاک کنید. برخی از آنها ممکن است کاملا غیر ضروری باشند.

می توانید آنها را از صفحه خارج کنید یا در انتها اضافه کنید. این گروه بندی اطلاعات به دسته ها به شما کمک می کند تا آنها را در صفحه جدا کنید. خواهید دید که چگونه کار شما را آسان می کند.

وقتی اطلاعات را گروه بندی می کنید – آنها را به ترتیب اهمیت شماره گذاری کنید.

مهمترین چیزها در بالا، کمترین – در پایین. هنگامی که اطلاعات را به این ترتیب تجزیه کردید – موارد کلیدی را در هر گروه پیدا کنید.

این اطلاعات باید در صفحه اصلی باشد. شما نیازی به توسعه آنها ندارید، آنها فقط باید به کاربران اطلاع دهند که چه چیزی به آنها پیشنهاد می کنید.

اگر بخواهند بیشتر بدانند، قطعا ادامه خواهند داد.

در حالت ایده آل، مهم ترین اطلاعات باید در قالب کلمات کلیدی که عبارت های جستجو هستند ارائه شوند. سپس صفحه اصلی به خوبی آنچه را که شما باید ارائه دهید ارتباط برقرار می کند و خود را به خوبی موقعیت می دهد.

ایجاد یک وب سایت برای کاربر، یعنی آنچه در وب سایت شما قرار دارد؟
ایجاد یک وب سایت برای کاربر، یعنی آنچه در وب سایت شما قرار دارد؟

وب سایت شما به چه صفحات فرعی نیاز دارد؟

هنگامی که بدانید چگونه اطلاعات را به اشتراک بگذارید، می توانید شروع به ایجاد صفحات فرعی کنید. اگر این اطلاعات تکراری است دوباره فکر کنید.

اگر چنین است – فکر کنید که آیا باید چنین باشد (و آیا کاربران برای رسیدن به هدف شما به آن نیاز دارند).

هر یک از صفحات فرعی باید با یکی از گروه هایی که ایجاد کرده اید مطابقت داشته باشد.

اگر سه یا چهار گروه دارید – عالی! ساختار وب سایت شما در عمل آماده است :).

اگر بیشتر دارید، نحوه ارتباط این گروه ها با یکدیگر را در نظر بگیرید. شاید یک وجه مشترک دارند؟ به یاد داشته باشید که با عناصر کمتر بهتر است.

مینیمالیسم هنگام طراحی وب سایت بسیار مفید است، زیرا به کاربران امکان می دهد فوراً ببینند چه اتفاقی در حال رخ دادن است. آنها مجبور نیستند به دنبال اطلاعات مورد نیاز خود بگردند، زیرا بلافاصله قابل مشاهده است.

اطلاعات ساختاریافته در وب سایت تأثیر روانی نیز دارد: اگر وب سایت هوشمند ساخته شود، در طرف دیگر متخصصانی وجود دارند که ارزش اعتماد دارند.

از آنجا، تنها یک قدم برای دستیابی به هدف شما توسط کاربران است.

وب سایت شما به چه صفحات فرعی نیاز دارد؟
وب سایت شما به چه صفحات فرعی نیاز دارد؟

کاغذ و مداد – آنها طراحی وب را آسان تر می کنند؟

خوب است که خودتان را بخراشید. به خصوص زمانی که هیچ ایده ای برای طراحی وب بصری ندارید (با پیروی از روندها) به یاد داشته باشید:

همیشه ارزش الهام گرفتن را دارد، بنابراین ایده خوبی است که چند صفحه را که دوست دارید مرور کنید.

و نتیجه گیری کنید. من می توانم به شما اطمینان دهم – اگر به چگونگی ساخت وب سایت های خوب فکر کنید، معلوم می شود.

که سازندگان آنها دقیقاً همان کاری را که در بالا توضیح دادم انجام داده اند 🙂

به همین دلیل خوب است که طراحی وب سایت خود را با یک تکه کاغذ شروع کنید.

هنگامی که عناصری را که باید روی آن وجود داشته باشد، دارید، می توانید آنها را به صفحات فرعی بعدی تقسیم کنید.

هر صفحه را یک صفحه کنید.

عناصر بعدی را در هر یک از “صفحه های فرعی” قرار دهید (به یاد داشته باشید که سلسله مراتب اهمیت را حفظ کنید). لازم نیست از حذف ها بترسید.

چنین طراحی وب سایتی به شما کمک می کند تا عناصر را در صفحه تمام شده مرتب کنید.

به یاد داشته باشید که در سازنده وب سایت دانشگاه استارت آپ هر یک از عناصر را دقیقاً همانطور که می خواهید مرتب می کنید.

ایجاد صفحات در دانشگاه استارت آپ به این صورت است:

کاغذ و مداد - آنها طراحی وب را آسان تر می کنند؟
کاغذ و مداد – آنها طراحی وب را آسان تر می کنند؟

تست – عنصر کلیدی طراحی وب سایت

کمک های عزیزان را نمی توان دست کم گرفت. قبل از نشان دادن وب سایت خود به کاربران – از دوستان خود بپرسید که در مورد پروژه شما چه فکر می کنند.

به یاد داشته باشید که همین سوالات را از آنها بپرسید.

این کار به شما کمک می کند تا طراحی را ساده تر کنید.

البته، ارزش این را دارد که از آنها بپرسید که چگونه سایت را دوست دارند. سپس بپرسید که آیا آنها متوجه شده اند که شما می خواهید با آن چه چیزی را منتقل کنید و آیا می توانند به راحتی به هدف صفحه دست یابند.

البته برای آسان‌تر کردن کار، می‌توانید به آنها بگویید هدفتان چیست. در صورتی که هدف وب سایت مشخص باشد، این کار باعث می شود که آنها راحت تر به شما پاسخ دهند.

سپس این نظرات را جمع آوری کنید و به نحوه اجرای آنها فکر کنید. و آیا ارزش معرفی آنها را دارد؟ از این گذشته ، این وب سایت شما است ، اما دوستان شما نیز آزمایش کنندگان خوبی هستند – نظر آنها ارزش در نظر گرفتن دارد

تعیین موقعیت وب سایت و سئو – هنگام شروع طراحی وب سایت خود باید این موضوع را به خاطر بسپارید؟

اگر می‌خواهید به افراد دسترسی پیدا کنید، باید موقعیت‌یابی وب‌سایت خود را به خاطر بسپارید .

کلمات کلیدی خوب، توضیحات عکس جایگزین، عنوان و توضیحات برای هر صفحه – این حداقل چیزی است.

همچنین باید سلسله مراتب سرفصل ها را به خاطر بسپارید – به لطف آن، روبات های موتورهای جستجو راحت تر خود را در صفحه جهت گیری می کنند.

اگر به صورت محلی عمل می کنید – به اصطلاح SEO محلی را به خاطر بسپارید. یعنی در مورد افزودن نام مکان به کلمات کلیدی انتخاب شده.

این موضوع بسیار جالبی است، به همین دلیل است که اکنون به آن اشاره می کنم. از متن وبلاگ ما خواهید فهمید که سئوی محلی چیست .

اگر می‌خواهید درباره سئو و سئو اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید همیشه از وبینار رایگان ما هر پنجشنبه استفاده کنید . همچنین می توانید از مشاوره سئوی ما در مورد موقعیت یابی استفاده کنید.

هنگام انتخاب کلمات کلیدی، ابزارهایی مانند Ubersuggest (به ویژه در نسخه جدید و توسعه یافته) یا Google Keyword Planner بسیار مفید خواهند بود . به یاد داشته باشید که صفحه را به کنسول جستجوی گوگل اضافه کنید !

تعیین موقعیت وب سایت و سئو - هنگام شروع طراحی وب سایت خود باید این موضوع را به خاطر بسپارید؟
تعیین موقعیت وب سایت و سئو – هنگام شروع طراحی وب سایت خود باید این موضوع را به خاطر بسپارید؟

گرافیک در وب سایت

طراحی وب سایت نیز با انتخاب گرافیک خوب است. اگر عکس های خودتون با کیفیت خوب دارید تاپیک تقریبا بسته شده :).

می‌توانید از مجموعه عکس‌های رایگان استفاده کنید (در سازنده وب‌سایت دانشگاه استارت آپ بیش از 400000 مورد از آن‌ها را خواهید یافت!)، اما به یاد داشته باشید که استفاده از عکس‌هایی که طبیعی به نظر می‌رسند خوب است.

به طور خلاصه: اگر به عکسی نگاه می کنید و احساس می کنید عجیب است و مردم در آن لبخند جعلی می زنند، از قبل می دانید که چه خبر است.

عکس های موجود در وب سایت نباید با وضوح بالا باشند. در عمل – هر چه کوچکتر (یعنی فضای دیسک کمتری را اشغال کنند)، بهتر است.

یک وب سایت با تعداد زیادی عکس بزرگ به کندی بارگذاری می شود که تأثیر منفی بر موقعیت آن می گذارد .

و کاربران را مجبور به صبر می کند. عرض ایده آل عکس ها نباید بیشتر از 1200-1400 پیکسل باشد.

همیشه ایده خوبی است که آنها را فشرده کنید (به عنوان مثال با tinypng.com ) و توضیحات جایگزین اضافه کنید. به یاد داشته باشید:

ربات های مرورگر نمی توانند تصاویر گرافیکی را ببینند، اما از “خواندن” توضیحات جایگزین عکس ها خوشحال هستند.

گرافیک در وب سایت
گرافیک در وب سایت

مهمترین عناصر – طراحی وب به طور خلاصه

صفحه اصلی همیشه مهم ترین است. اینجا جایی است که اطلاعات کلیدی و عناصری را که کاربران باید ابتدا پیدا کنند، قرار می دهید.

به یاد داشته باشید که هرچه این عناصر در صفحه بالاتر باشند، کاربران سریعتر آنها را پیدا خواهند کرد. صفحه اصلی نیز اولین صفحه ای است که کاربر می بیند. بنابراین باید خوانا و حاوی عناصر کلیدی باشد.

در هر صفحه باید یک منو وجود داشته باشد.

این به کاربران کمک می کند تا در وب سایت شما حرکت کنند. به یاد داشته باشید که این عنصر باید تا حد امکان قابل درک باشد.

بنابراین نام های معمولی و هک شده صفحات فرعی در منو همان چیزی است که کاربران شما انتظار دارند.

پس از همه، طراحی وب سایت اغلب بر اساس راه حل های اثبات شده است.

صفحه اصلی، پیشنهاد، لیست قیمت، تماس، بازخورد مشتری و غیره – چنین ساختار منویی باعث می شود .

تا کاربران سریعتر آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.

پیوندهای داخلی نیز از عناصر مهم هر صفحه هستند.

بنابراین اگر یک بخش اختصاص داده شده به پیشنهاد را در صفحه اصلی خود قرار دهید – خوب است پیوندی را در این بخش قرار دهید که کاربران را به صفحه فرعی با پیشنهاد هدایت کند. ما انجامش دادیم :).

هنگام قرار دادن متون در صفحه، به خاطر داشته باشید که به اصطلاح سلسله مراتب سرفصل ها را حفظ کنید. هدر می تواند به صورت متن بزرگ پررنگ ظاهر شود.

در واقع، هدرها سه نقش اصلی در صفحه دارند: آنها در مورد موضوع متن زیر اطلاع رسانی می کنند، اطلاعات صفحه را سازماندهی می کنند و در موقعیت یابی مفید هستند (ربات های موتورهای جستجو اطلاعات را در هدرها سریعتر از متن پیدا می کنند).

همچنین، سلسله مراتب سرفصل ها را به خاطر بسپارید – به لطف آن، کاربران می دانند که کدام اطلاعات عمومی است (مربوط به گروه خاصی از اطلاعات) و کدام جزئیات است.

مهمتر از همه، باید تنها یک عنوان H1 در هر صفحه وجود داشته باشد. چنین هدر باید حاوی نام صفحه باشد (یعنی در صفحه تماس باید “[نام شرکت شما] – تماس” یا “تماس با [نام شرکت شما]” باشد).

مهمترین عناصر - طراحی وب به طور خلاصه
مهمترین عناصر – طراحی وب به طور خلاصه

طراحی سایت | فوتر سایت

فوتر صفحه یک عنصر بسیار مهم است و شما باید هنگام شروع طراحی وب سایت خود آن را به خاطر بسپارید.

پاورقی صفحه آخرین عنصری است که بسیاری از کاربران می بینند.

می توانید از آن به عنوان “منوی دوم” استفاده کنید یا توجه کاربران را در لحظه آخر جلب کنید.

عنصر واجب در فوتر تماس با شماست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

همچنین ایده خوبی است که یک لینک به صفحه اصلی خود و یک یادداشت کوتاه در مورد سایت خود اضافه کنید.

فوتر امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد – به همین دلیل است که هنگام شروع طراحی وب سایت باید آن را به خاطر بسپارید.

در دانشگاه استارت آپ، فوتر پایین هر صفحه به شما اجازه می دهد تا به صفحات دیگر بروید.

"<yoastmark

طراحی سایت / خلاصه

این عناصر به چیزی اضافه می شوند که به شما کمک می کند تا به هدف وب سایت خود دست یابید –

به کاربر دسترسی پیدا کنید، توجه آنها را جلب کنید و به آنها فرصت دهید تا آنچه را که انتظار دارید انجام دهند.

صرف نظر از اینکه یک کسب و کار محلی دارید یا علاقه خود را با کاربران خود به اشتراک می گذارید –

چنین عناصری به شما امکان می دهد وب سایتی ایجاد کنید که مایه افتخار باشد.

سعی کنید یک وب سایت به صورت رایگان در دانشگاه استارت آپ بسازید – می توانید به راحتی تمام توصیه های این متن را به اینترنت منتقل کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
همین حالا تماس بگیرید. 09102660412