4. اجاره خودرو یا پارکینگ

عکس توسط Brianna Tucker در Unsplash

آیا احساس رانندگی به عنوان یک ارائه دهنده اشتراک سواری ندارید؟ اجاره ماشین شما یکی دیگر از گزینه های کسب درآمد غیرفعال است. می‌توانید با Turo میزبانی کنید و به شما این امکان را می‌دهد که خودروی خود را به افرادی که از این سرویس استفاده می‌کنند اجاره دهید. درآمد متوسط ​​برای میزبانان با یک وسیله نقلیه فقط در شمال از 10000 دلار است – مقدار کمی تغییر نیست! این سرویس وسیله نقلیه شما را بیمه می کند و می تواند از طریق برنامه خود پشتیبانی ارائه دهد.

اگر بیشتر اوقات در حال حرکت هستید، محل پارک خود را به رانندگان اجاره دهید تا مقداری پول اضافی به دست آورید. بسیاری از مناطق مترو در سراسر ایالات متحده با هجوم مردم و همچنین گردشگری مواجه هستند که باعث می شود پارکینگ کمیاب شود. خواه یک گاراژ، یک نقطه در خیابان، یا یک فضای پارکینگ مشخص داشته باشید، می‌توانید برچسب قیمتی برای استفاده افراد از مکان شما اضافه کنید – مردم پول خوبی خواهند پرداخت!

5. ارجاع برنامه را ارسال کنید

جدیدترین و بهترین برنامه همیشه در حال توسعه است، و در بسیاری از موارد، می‌توانید بابت ارجاع دوستان و خانواده به برنامه‌ها یا اشتراک‌های جدید پول دریافت کنید و به سرعت درآمد کسب کنید.

CashApp، برنامه انتقال پول، شامل پیوندی به یک QR است که می توانید برای گیرنده ارسال کنید و از آنها دعوت کنید تا به پلتفرم بپیوندند. هنگامی که آنها ثبت نام کردند، هر دوی شما می توانید برای استفاده از این سرویس 5 دلار جایزه با سقف 35 دلار دریافت کنید.

Ibotta یک انگیزه بازگشت نقدی ارجاع مشابه را برای کاربران جدید و فعلی ارائه می دهد، با کاربرانی که 20 دلار جایزه ورود به سیستم به اضافه 10 دلار برای هر ارجاع اضافی دریافت می کنند!

در حالی که ارجاع اپلیکیشن سودآورترین راه برای به دست آوردن پول رایگان نیست، مهم است که به یاد داشته باشید که هر مقدار کمی اضافه می شود. درآمد جانبی اضافی خود را بگیرید و آن را در یک حساب پس انداز قرار دهید – هر سنت کمک می کند!

6. پیدا کردن پول بی ادعا

با گذشت سالها، ممکن است شما بدهکار باشید و حتی آن را ندانید! از دست دادن مسیر رفت و آمد پول خود آسان است، اما خوشبختانه، می توانید وضعیت خود را در پایگاه داده های ایالتی و فدرال جستجو کنید . از آنجا، می‌توانید بررسی کنید و ببینید که آیا به شما بدهکاری می‌شود یا خیر – این می‌تواند از طرف بازرس دولتی، یک کارفرمای سابق، بیمه، صندوق‌های مالیاتی، بانک‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها و بسیاری موارد دیگر باشد.

برای مطالبه وجوه خود، باید هویت خود را تأیید کنید. اگر خارج از ایالت هستید، ممکن است شامل اسناد پستی نیز باشد. از آنجا، می‌توانید دستورالعمل‌های فرآیند ادعا را دنبال کنید و همه چیز را برای دریافت وجوه بدون ادعای خود ارسال کنید – برخی از ایالت‌ها حتی کارت‌های نقدی پیش‌پرداخت صادر می‌کنند!

ممکن است مدتی طول بکشد تا وجوه خود را دریافت کنید، اما ارزش آن را دارد که نگاهی بیندازید تا ببینید آیا پول بی ادعایی در آنجا منتظر شماست.

7. مواد غذایی را تحویل دهید یا بیرون ببرید

عکس از کلی سیکما در Unsplash

اگر احساس نمی‌کنید گفتگوی راننده تاکسی‌تان بی‌خطر است، هرگز نترسید – همیشه می‌توانید به جای آن غذا تحویل دهید! تحویل مواد غذایی با Instacart یک راه عالی برای به دست آوردن پول نقد سریع است، با توانایی تنظیم ساعات کاری خود و کار به همان اندازه (یا کم) که می خواهید.

به سادگی به عنوان خریدار ثبت نام کنید، تأیید شوید و شروع به کار کنید. شما نیاز به دسترسی به وسیله نقلیه، گواهینامه، توانایی بالا بردن وزن 50 پوندی و خدمات منظم با گوشی هوشمند یا دستگاه مشابه دارید. پس از رفتن به خواربارفروشی، سفارش را به مشتری تحویل می دهید و همان روز پول پرداخت می کنید.

Uber Eats، PostMates، و DoorDash انعطاف‌پذیری عالی و پرداخت خوب را ارائه می‌دهند – می‌توانید هر تعداد که دوست دارید تحویل بگیرید. پس از ثبت نام و تایید، می توانید بلافاصله شروع به کار کنید. به سادگی وارد برنامه شوید، خود را به عنوان “فعال” تنظیم کنید و سفارشات را تماشا کنید. اگر در شب‌های شلوغ‌تری مانند جمعه یا شنبه کار می‌کنید، نکات واقعاً می‌توانند اضافه شوند.

با این 13 روش عالی برای صرفه جویی در پول، پول نقد خود را از این هم بیشتر کنید .

8. لباس های خود را به صورت آنلاین بفروشید

مزایای بی نظمی به خوبی مستند شده است، اما آیا به این فکر کرده اید که با خلاص شدن از لباس هایی که دیگر نمی پوشید، درآمد بیشتری کسب کنید؟ پلتفرم‌های آنلاین زیادی مانند Depop، Poshmark و Grailed وجود دارند که به شما امکان می‌دهند لباس‌های خود را به مشتریان داخلی قابل توجهی بفروشید.

این فرآیند ساده است – تنها کاری که باید انجام دهید این است که ثبت نام کنید، لباس های خود را فهرست کنید، قیمت خود را تعیین کنید و آن را تماشا کنید! یک نکته مفید این است که ابعاد لباس خود را اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید که خریدار دقیقاً اندازه لباس را می داند. همه ما می دانیم که چگونه خشک کن ها دوست دارند لباس ها را کوچک کنند.

سایت لیست درصدی از تراکنش شما را برای میزبانی فروش می گیرد، اما اگر کمد پر از لباس های نپوشیده دارید، این یک راه عالی برای به دست آوردن پول نقد اضافی است. برخی از خرده فروشان این کار را تمام وقت انجام می دهند و پول زیادی به دست می آورند! اگر لباس‌هایی دارید که محبوب هستند اما کاملاً قابل فروش نیستند، آن‌ها را به فروشگاه دست‌فروشی محلی خود اهدا کنید.

9. خانه خود را پاکسازی کنید

بنابراین شما کمد خود را تسخیر کرده اید – حالا بعدی چیست؟ این مهمانی را به بقیه خانه خود ببرید! آیا لوازم آشپزخانه ای دارید که دیگر از آن استفاده نمی کنید؟ در مورد برخی تجهیزات تمرینی که گرد و غبار را جمع می کنند چطور؟

می توانید همه آن را بفروشید و سریع پول نقد کنید. اگر اقلام زیادی دارید که می‌خواهید بفروشید، می‌توانید یک فروش سریع در حیاط را انتخاب کنید – می‌توانید در رسانه‌های اجتماعی و آگهی‌های محلی تبلیغ کنید تا به مردم اطلاع دهید.

Facebook Marketplace، eBay و Craigslist پلتفرم‌های آنلاین عالی برای فروش اقلام شما هستند، و همچنین بینندگان بسیار خوبی دارند که به طور منظم سایت‌ها را جستجو می‌کنند. فهرست کردن چیزی برای فروش واقعاً آسان است – فقط توضیحات خود را بنویسید، قیمت خود را تعیین کنید و پست کنید.

اگر به توافق رسیدید، حتماً خریدار را در جایی عمومی ملاقات کنید تا معامله را تکمیل کنید. چه کسی می دانست که کار از خانه می تواند اینقدر آسان باشد؟

10. با سگ قدم بزنید

آیا شما روی تناسب اندام متمرکز هستید و عاشق سگ هستید؟ دریافت دستمزد برای پیاده روی سگ ها می تواند به شما کمک کند که خوش اندام باشید، به شما این امکان را می دهد که زمان بیشتری را با توله های بامزه بگذرانید و به شما کمک کند پول بیشتری کسب کنید! برنامه هایی مانند Rover یا Wag را بررسی کنید ! ، که صاحبان حیوانات خانگی را با افرادی مانند شما جفت می کنند و هزینه زمان شما را می پردازند.

عکس مت نلسون در Unsplash

می‌توانید برای ورزش منظم سگ‌ها را در اطراف بلوک ببرید، یا همچنین می‌توانید زمانی که صاحب سگ خارج از شهر هستند، سوار آن شوید و از او مراقبت کنید – اگر سگ‌دوست هستید، اصلاً بد نیست. نرخ ها معمولا بین 15 تا 18 دلار در ساعت متغیر است.

شما همچنین می توانید خدمات خود را به مشتریان خصوصی ارائه دهید که می تواند سود بیشتری نسبت به استفاده از برنامه ها داشته باشد. با ارائه خدمات راه رفتن با سگ یا نشستن حیوانات خانگی خود، می توانید به طور مداوم کار کنید و ساعات کاری خود را تنظیم کنید، که می تواند درآمد منظم تری را ارائه دهد.

تبلیغ خدمات خود در Craigslist یا فیس بوک می تواند به گسترش این خبر کمک کند – همچنین ممکن است بخواهید تابلوهای انجمن را در فروشگاه حیوانات خانگی یا دفتر دامپزشک محلی خود بررسی کنید.

11. نظرسنجی های آنلاین را کامل کنید

اگر می‌خواهید درآمد خود را از هر طریق ضروری به حداکثر برسانید، مطمئناً می‌توانید نظرسنجی‌های آنلاین را انجام دهید. تنها با پاسخ دادن به سوالات در سایت های نظرسنجی، می توانید درآمد خود را با حداقل تلاش افزایش دهید.

در حالی که ما باید این سلب مسئولیت را در نظر بگیریم که آنها به طور مستقیم هزینه زیادی نمی پردازند، هر ذره ای کمک می کند. SurveyJunkie یکی از پیشگامان سایت های نظرسنجی است – هر چه بیشتر کامل کنید، امتیاز بیشتری جمع می کنید، که در نهایت به پرداخت نهایی شما اضافه می شود.

می‌توانید از کارت‌های هدیه برای خرده‌فروشانی مانند آمازون، آیتونز و تارگت پول نقد کنید یا مستقیماً به حساب PayPal خود پول نقد دریافت کنید.

همچنین می‌توانید ویدیوها را تماشا کنید، آزمایش‌های کاربر را برای سایت‌ها یا برنامه‌های جدید انجام دهید، یا سابقه مرور خود را با پلتفرم‌هایی مانند Swagbucks یا InboxDollars به ​​اشتراک بگذارید، که بر روی یک سیستم مبتنی بر امتیاز مانند SurveyJunkie نیز کار می‌کند.

ثبات در نظرسنجی کلیدی است – هر چه بیشتر انجام دهید، امتیاز بیشتری جمع خواهید کرد و میزان نقدینگی شما بیشتر خواهد بود.

ما اخیراً یک نظرسنجی انجام دادیم و به 8 راه برای مبارزه با تورم و حفظ وضعیت مالی شما در مسیر درست رسیدیم .

12. یافته های ارزان را ورق بزنید

تاکتیک فروش حیاط ما در بالا را به خاطر دارید؟ در اینجا یک تغییر نقش است – می توانید کالاهای مصرفی را با قیمت ارزان در فروش گاراژ، بازارهای کوچک، eBay، Facebook Marketplace، و Craigslist پیدا کنید و آنها را برای سود بیشتر برگردانید.

در حالی که این امر مستلزم تلاش است، اما اگر در زمینه خاصی مانند آلات موسیقی، کارت های بیس بال، وسایل الکترونیکی یا اقلام عتیقه پیشینه داشته باشید، می تواند به ویژه سودآور باشد.

با جستجوی خرده‌فروشی‌های آنلاین، فروشگاه‌های دست‌فروشی محلی، و فروش حیاط برای یافتن گنجینه‌های پنهان شروع کنید. شاید یک سینت سایزر قدیمی بی عیب و نقص یا یک کارت تازه کار مایکل جردن پیدا کنید که تقریباً هیچ هزینه ای ندارد! آن را ورق بزنید و سود مال شماست.

خرده فروشان جعبه بزرگ همچنین می توانند یافته های بزرگی را در بخش ترخیص کالا از گمرک خود ارائه دهند که ارزش خریدن و ورق زدن در آمازون را از طریق برنامه FBA خود دارند که مخفف Fulfillment by Amazon است.

این سرویس به شما امکان می‌دهد به کسب‌وکارها کمک کنید تا محصولات را برای تکمیل تهیه کنند و به فروشندگان انگیزه‌هایی می‌دهد تا با آمازون کار کنند، مانند ارسال رایگان، برگرداندن، و ذخیره‌سازی محصول. کمک به شرکت‌ها در کمپین‌های dropship خود در آمازون با یافتن اقلام می‌تواند راهی عالی برای به حداکثر رساندن درآمد شما باشد.

13. به مردم کمک کنید حرکت کنند

واقعاً هیچ راهی برای دور زدن آن وجود ندارد – حرکت کردن سخت است. در بهترین حالت، این یک کار جدی است و در بدترین حالت، یک کابوس کامل! در حالی که بسیاری از افراد سعی می کنند دوستان خود را جذب کنند، جابجایی کل خانه تنها با دو تا سه نفر می تواند دشوار باشد.

اگر توانا و مایل هستید، کسب درآمد به عنوان یک جابجایی می تواند راهی عالی برای کسب درآمد اضافی باشد. به آگهی‌های محلی یا تابلوهای آگهی‌های شغلی خود نگاهی بیندازید تا ببینید آیا شرکت‌هایی جابجایی را استخدام می‌کنند یا خیر – این معمولاً یک تعهد تمام روز است، اما می‌تواند کاری را انجام دهد که می‌تواند نکات جدی را به همراه داشته باشد.

اگر یک گزینه انفرادی را ترجیح می‌دهید، می‌توانید خدمات خود را به‌صورت آنلاین یا روی تخته‌های چوب پنبه‌ای جامعه به‌عنوان یک جابجایی آزاد برای استخدام تبلیغ کنید – یک مزدور کاناپه‌بر که آماده است به دیگران کمک کند در خانه جدیدشان مستقر شوند!

می‌توانید با افرادی که به آنها کمک می‌کنید در ازای هزینه جابجا شوند، توافق کنید. اگر وسیله نقلیه بزرگی دارید که می تواند بار را حمل کند، این می تواند به ویژه سودآور باشد. اگر به خوبی آماده هستید، این حرکت نباید بیش از پنج یا شش ساعت طول بکشد، که انعطاف‌پذیری زیادی را به شما ارائه می‌دهد و راهی عالی برای کسب پول نقد بیشتر.

14. معلم خصوصی دانشجویان آنلاین

همه‌گیری کووید-19 واقعاً بر نحوه برقراری ارتباط ما در سطح جهانی تأثیر گذاشت، به طوری که آموزش فقط در پلتفرم‌های آنلاین برای بخش بیشتری از دو سال وجود داشت. دانش‌آموزان امروزی در یادگیری از راه دور به خوبی مسلط هستند، که می‌تواند به شما فرصت تدریس آنلاین را بدهد!

پلتفرم های آموزشی آنلاین را برای افتتاحیه ها مرور کنید. Tutor.com یک منبع عالی است. بسته به تحصیلات، سابقه و تجربه خود، می توانید به دانش آموز کمک کنید تا هر چیزی را بیاموزد – تاریخ، ریاضیات، علوم، فناوری و غیره. در بسیاری از موارد، شما می توانید از 15 تا 60 دلار درآمد کسب کنید.

اگر انگلیسی زبان مادری هستید، می توانید TEFL یا آموزش انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی را به صورت آنلاین نیز در نظر بگیرید. در حالی که TEFL در طول تاریخ به معلمان فرصتی برای آموزش در کشورهای خارجی ارائه می دهد، مشاغل آنلاین نیز وجود دارد.

این موقعیت ها نیاز به گواهینامه دارند که می توان از راه دور کسب کرد. تدریس می تواند تجربه بسیار لذت بخشی باشد و همچنین به افزایش درآمد شما کمک زیادی می کند.

15. یک حساب بانکی باز کنید

آیا می‌دانستید که فقط با باز کردن یک حساب بانکی یا کارت اعتباری جدید می‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید؟ در حالی که شرایط و ضوابط وجود دارد، ثبت نام در یک بانک جدید و افتتاح حساب می تواند کمی پول نقد اضافی به موجودی دفتر شما اضافه کند. به عنوان مثال، در زمان نوشتن این مقاله، می‌توانید یک حساب جاری جدید در Chase Bank Total باز کنید و یک پیشنهاد پاداش 200 دلاری برای تنظیم سپرده مستقیم دریافت کنید – بدون نیاز به حداقل سپرده.

اگر تخم‌مرغ لانه‌ای ذخیره کرده‌اید، می‌توانید یک حساب پس‌انداز آنلاین با Discover باز کنید. با حداقل سپرده 15000 دلاری، قیمت ورودی بسیار زیاد است. با این حال، Discover 150-200 دلار برای باز کردن حساب به شما پرداخت می کند و نیازی به واریز مستقیم ندارد. اگر پس‌انداز خود را در حسابی دارید و می‌خواهید صرفاً برای انتقال آن به یک موسسه جدید پول دریافت کنید، می‌تواند گزینه خوبی باشد.

پاداش‌های ثبت‌نام برای کارت‌های اعتباری قطعاً می‌توانند به شما کمک کنند تا امروز پول دریافت کنید، اما اغلب تا زمانی که مقدار معینی را خرج نکرده‌اید به شما کمک می‌کند – که در نهایت می‌تواند بیشتر از کمک به شما آسیب برساند.

برای انتخاب نوع حساب بانکی برای باز کردن به کمک نیاز دارید؟ برای یافتن بهترین گزینه برای خود به این راهنما نگاهی بیندازید .

16. آثار هنری خود را بفروشید

آیا می دانستید که بیش از 54 درصد از بزرگسالان در ایالات متحده در سال 2017 به خلق یا اجرای آثار هنری پرداختند ؟ یعنی از بین دو نفر حداقل یکی هنری می شود! خلق هنر می تواند هم برای هنرمند و هم برای مصرف کننده بسیار لذت بخش باشد، اما می تواند به عنوان منبع درآمد اضافی برای خالق نیز باشد.

عکس از Mick Haupt در Unsplash

اگر هنر می کنید، می توانید آن را بفروشید. برای هنرمندان تجسمی، سایت‌هایی مانند Etsy، Shopify، Shutterstock یا حتی آمازون می‌توانند بازار پر رونقی را برای فروش هنر خود در اختیار شما قرار دهند. شما قیمت خود را نام می برید، آن را فهرست می کنید و همه آن را از طریق برنامه ارسال می کنید – اما به خاطر داشته باشید که پلتفرم میزبانی درصدی از فروش شما را می گیرد.

اگر رسانه شما موزیکال است، می توانید موسیقی خود را در Bandcamp بفروشید. پس از ایجاد یک حساب کاربری، مشارکت کنندگان می توانند آهنگ، EP یا ضبط را آپلود کنند، قیمتی را اضافه کنند و سایت به کاربران اجازه می دهد آهنگ های شما را از وب سایت خود خریداری کنند. می‌توانید اطلاعات PayPal یا بانک خود را پیوند دهید و پرداخت را آسان کنید. این پلتفرم همچنین شامل بینش‌های منحصربه‌فردی مانند موقعیت مکانی کاربر و جریان‌ها می‌شود که به شما امکان می‌دهد ببینید موسیقی‌تان در کجا محبوب است.

17. به عنوان دستیار مجازی کار کنید

کار به عنوان یک دستیار مجازی می تواند یک راه عالی برای کسب درآمد اضافی از راه دور باشد. اگر با این نقش آشنا نیستید، یک دستیار مجازی با کمک به کارفرمایان خود در کارهای اداری مختلف مانند مدیریت تقویم و برنامه، مدیریت اسناد و پرونده، ترتیبات سفر و موارد دیگر، از آنها پشتیبانی می کند.

این نقش به رایانه و فضایی برای کار نیاز دارد – می‌توانید از راحتی خانه خود تماس بگیرید یا در یک کافی‌شاپ یا محل کار مشترک کار کنید. چه بخواهید به صورت پاره وقت کار کنید یا حتی به یک شغل تمام وقت تبدیل شوید، دستیار مجازی فرصت های زیادی دارد.

دستیارهای مجازی برای بسیاری از شرکت های مختلف ضروری هستند و به دلیل ماهیت متنوع نقش، فرصتی عالی برای هر نوع پیشینه ای است. اگر علاقه مند هستید، می توانید نگاهی به سایت های استخدام مانند Indeed یا LinkedIn بیندازید، جایی که می توانید رزومه خود را ارسال کرده و درخواست دهید. شما همچنین می توانید به صورت پاره وقت کار کنید، که این کنسرت را به یک چالش جانبی عالی برای به دست آوردن پول نقد اضافی تبدیل می کند.

18. در گروه های متمرکز یا مطالعات تحقیقاتی شرکت کنید

پیوستن به یک پانل گروه متمرکز راهی عالی برای کسب درآمد سریع است. به طور کلی، گروه تمرکز گروهی از افراد تصادفی است که از آنها در مورد علاقه و نظر آنها در مورد یک محصول، خدمات یا مفهوم سؤال می شود. این یک ابزار نظرسنجی با ارزش برای سازمان ها و شرکت هایی است که تحقیقات بازار را انجام می دهند. افرادی که گروه تمرکز را رهبری می کنند معمولاً برای وقت خود به شرکت کنندگان پرداخت می کنند که می تواند از 50 تا 400 دلار متغیر باشد.

اگر در نزدیکی یک دانشگاه بزرگ زندگی می کنید، به احتمال زیاد در حال انجام تحقیقات آکادمیک منظم است و به شرکت کنندگان نیاز دارد. بسته به بودجه برنامه، این فرصت ها اغلب برای زمان خود به شرکت کنندگان پرداخت می کنند. بسیاری از دانشگاه ها نیز فرصت های آنلاین برای تحقیق ارائه می دهند. نگاهی به کالج ها و دانشگاه های محلی نزدیک خود بیندازید تا ببینید چه چیزی ارائه می شود.

19. خانه خود را اجاره کنید

اگر فضای اضافی یا یک خانه مهمان کوچک دارید، می توانید به راحتی با اجاره ملک خود به مهمانانی که از خارج از شهر به آنجا سفر می کنند، درآمد غیرفعال کسب کنید. AirBNB صنعت هتلداری را با اجازه دادن به صاحبان املاک روزمره برای اجاره مکان خود متحول کرده است – یک تغییر بازی برای کسانی که در شهرهایی زندگی می کنند که گردشگری در آنها محبوب است.

برای ارائه ملک خود برای اجاره، کافی است یک حساب کاربری در AirBNB ایجاد کنید. از آنجا، می‌توانید ملک خود را فهرست کنید، امکانات رفاهی را توصیف کنید، جاذبه‌های محلی اطراف را برجسته کنید، و فضای عالی خود را با عکس‌های عالی به نمایش بگذارید.

حتی اگر تعداد زیادی فضای اضافی یا کاسیتا یدکی ندارید، می توانید فضای خود را برای هر جادویی که خارج از شهر هستید اجاره کنید. این امر مخصوصاً برای تعطیلات که ممکن است خانه خود را ترک کرده و به دیدن دوستان یا خانواده خود در منطقه دیگری بروید، صادق است.

نگهداری از فضای خود در هنگام اجاره بسیار مهم است. شما می توانید کارهای عجیب و غریب را با استفاده از سایت هایی مانند TaskRabbit پوشش دهید. اجاره ملک یک راه فوری برای کسب درآمد غیرفعال – و سریع است!

20. کارورتیز

آیا تا به حال در بزرگراه رانندگی کرده اید و یک وسیله نقلیه با تصویر درخشان را دیده اید که در کنار شما حرکت می کند، ماشین آنها یک آگهی تبلیغاتی است؟ این احتمال وجود دارد که راننده فقط یک طرفدار فوق العاده برای هر محصول یا خدماتی که ماشینش را تزئین می کند نیست – آنها پول می گیرند. اگر می‌توانید از چند دلار اضافی استفاده کنید، می‌توانید با Carvertise به ناوگان ملحق شوید .

اگر حداقل 30 مایل در روز رانندگی می کنید و وسیله نقلیه ای از سال 2008 به بعد، رنگ کارخانه ای و سابقه رانندگی تمیز دارید، می توانید واجد شرایط باشید. Carvertise اساسا وسیله نقلیه شما را به یک پلتفرم بازاریابی وابسته برای تبلیغ کنندگان تبدیل می کند – اکثر رانندگان می توانند تا 100 دلار در ماه درآمد کسب کنند.

تبلیغ کننده برای بسته بندی و بازکردن وسیله نقلیه شما هزینه می پردازد (همه یک برگردان وینیل است که ماشین شما را می پیچد) و تا زمانی که کمپین ادامه دارد به شما پول پرداخت می شود. ممکن است این بهترین راه برای کوروت 1972 شما نباشد، اما اگر مقدار مناسبی رانندگی می‌کنید و اهمیتی برای تغییر ظاهر وسیله نقلیه خود ندارید، ممکن است تبلیغات وسیله نقلیه برای شما مناسب باشد.

21. اهدای پلاسما

اهدای پلاسمای خود می‌تواند به نجات یک زندگی کمک کند و پول بیشتری برای شما به ارمغان بیاورد – از هر نظر که به آن نگاه کنید، یک برد-برد است.

عکس توسط نگوین هیپ در Unsplash

پلاسما حدود 55 درصد از خون ما را تشکیل می دهد و برای سلامت کلی ما حیاتی است. مراکز اهدای پلاسما در سراسر کشور مستقر هستند و آن را برای افراد نیازمند جمع آوری می کنند. اگر واجد شرایط هستید، می توانید هر چهار هفته یکبار کمک مالی کنید – که بابت آن غرامت دریافت خواهید کرد.

برای واجد شرایط بودن، باید بیش از 18 سال سن داشته باشید، بیش از 110 پوند وزن داشته باشید، غربالگری پزشکی را انجام دهید و تست غیرواکنشی برای ویروس های قابل انتقال داشته باشید. برای اهدا باید دو غربالگری سلامت را با موفقیت پشت سر بگذارید.

وقتی به مرکز می‌رسید، می‌توانید انتظار داشته باشید که این فرآیند حدود یک ساعت طول بکشد – این بسیار شبیه به خون‌گیری است. پس از اتمام کار، توسط مرکز اهدایی غرامت دریافت خواهید کرد. در حالی که دستمزد بسیار متفاوت است، اکثر اهداکنندگان بین 250 تا 1000 دلار در ماه درآمد دارند.

22. کار در یک شرکت تولیدی

اگر از بلند کردن اجسام سنگین و انجام کمی کار فیزیکی بدتان نمی‌آید، اجرای کنسرت‌ها با یک شرکت تولیدکننده می‌تواند یک کار جانبی عالی باشد. دکورهای فیلم، جشنواره‌های موسیقی، کنسرت‌ها در آمفی‌تئاترها، و حتی نمایش‌های تئاتر محلی، همگی به گروهی نیاز دارند تا صحنه را بسازند.

در حالی که بدون تجربه مناسب برای مدیریت یک مجموعه فیلم یا صحنه استخدام نمی شوید، اکثر شرکت ها همیشه می توانند از یک جفت دست اضافی استفاده کنند. این می تواند شامل بلندگوها و مانیتورهای متحرک، راه اندازی چراغ ها، نصب صفحه نمایش پروجکشن و کابل های اجرا شود.

به دلیل ماهیت نادر رویدادها، فیلم‌ها یا کنسرت‌ها، این نقش می‌تواند شغل پاره‌وقت عالی ایجاد کند، و چه کسی می‌داند – ممکن است برای گروه مورد علاقه‌تان نمایشی کار کنید یا در مجموعه‌ای با بازیگر مورد علاقه‌تان!

23. خانه های صحنه

املاک و مستغلات یک صنعت پررونق است و فرصت های زیادی برای کسب درآمد سریع وجود دارد. شاید کارآمدترین راه، با حداقل سرمایه گذاری زمانی، کمک به خانه های صحنه سازی باشد.

وقتی مردم آماده فروش ملک خود می شوند، اغلب خانه را به نمایش می گذارند تا برای خانه های باز قابل ارائه باشد. این فرآیندی است که م%D