تامین هزینه سرور سایت
دانلود فیلم ستاره بازی ( رایگان کامل )

دانلود فیلم ستاره بازی ( رایگان کامل )

0% رضایت کاربران (0رای)

خلاصه داستان: امروز بیست‌و‌نه نوامبره، از اون هالووین لعنتی یه ماه می‌گذره، من یه کار بد کردم، یه کار خیلی بد... مخاطبان می‌توانند برای خرید بلیت فیلم ستاره بازی از همین صفحه اقدام نمایند.

حمایت از وبسایت فیلمرسان بابت تامین هزینه سرور سایت.

سلام عزیزان برای تامین بخشی از هزینه سرور تا 30 اردیبهشت 1403 700 هزارتومان نیاز داریم با حمایتهای خود به تمدید سرور کمک کنید.

لینک حمایت های مالی

[ 10 تومان] [ 30 تومان][ 40 تومان][ 50 تومان][ 60 تومان][ 70 تومان]

[ 80 تومان][ 90 تومان][ 100 تومان][ 150 تومان][ 200 تومان]

[ 250 تومان][ 300 تومان]350 تومان][ 400 تومان][ 500 تومان]



حمایت مالی جهت پرداخت هزینه سرور سایت یادت نره :

[ 40 تومان][ 50 تومان][ 60 تومان][ 70 تومان] [ 80 تومان][ 90 تومان][ 100 تومان]

حمایت مالی جهت پرداخت هزینه سرور سایت یادت نره :

[ 40 تومان][ 50 تومان][ 60 تومان][ 70 تومان] [ 80 تومان][ 90 تومان][ 100 تومان]

حمایت مالی جهت پرداخت هزینه سرور سایت یادت نره :

[ 40 تومان][ 50 تومان][ 60 تومان][ 70 تومان] [ 80 تومان][ 90 تومان][ 100 تومان]


دانلود فیلم ستاره بازی ( رایگان کامل )

دانلود فیلم سینمایی ستاره بازی با کیفیت عالی 1080p Full HD BluRay ستاره بازی فیلم سینمایی جدید ایرانی به کارگردانی هاتف علیمردانی است. فیلم ستاره بازی رباره بحران‌های پس از مهاجرت است و در خارج از کشور فیلمبرداری شد. در این فیلم بازیگران محبوبی همچون فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی و علی مصفا هنرنمایی می کنند.

نویسنده و کارگردان: هاتف علیمردانی

تهیه‌کننده: علی سرتیپی

مدیر فیلمبرداری: معین مطلبی

تدوین: امیر ادیب‌پرور

موسیقی: بامداد افشار

 


لینک دانلود با کیفیت 480

لینک دانلود با کیفیت 720

لینک دانلود با کیفیت 1080


در

لیست تمامی بازیگران فیلم

بازیگران: فرهاد اصلانی، مایکل مدسن، شبنم مقدمی، علی مصفا، هستی جوادی، مارشال منش و ملیسا ذاکری

خلاصه داستان فیلم ستاره بازی

فیلم “ستاره بازی” کاری از کارگردان مشهور ایرانی، هاتف علیمردانی، است که به موضوع غربت و تنهایی در جامعه می‌پردازد. داستان درباره دختر جوانی به نام ملیسا (ملیسا ذاکری) می‌باشد که با مشکلات پس از مهاجرت به کشور جدیدش مواجه می‌شود. او با آشنایان و غریبه‌های جدید تعامل دارد و درگیر تضادهای اجتماعی و فرهنگی می‌شود. پیشنهاد می شود از فیلم کت چرمی و فیلم فسیل دیدن کنید.

فیلم ستاره بازی

دانلود فیلم ستاره بازی با لینک مستقیم

درباره فیلم چه میدانیم؟

“ستاره بازی” اثر جدید هاتف علیمردانی، کارگردان مشهور ایرانی، است. او با تمرکز بر موضوعات اجتماعی و زندگی روزمره انسان‌ها، در دنیای تاریک شخصیت‌ها و واقعیت‌های جامعه را نشان می‌دهد. بازیگران ایرانی معروف مانند فرهاد اصلانی و شبنم مقدمی در کنار بازیگران خارجی نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم ستاره بازی

نقد و بررسی فیلم ستاره بازی

فیلم با استفاده از تمرکز بر زندگی روزمره و تضادهای اجتماعی، توانسته است نمایشی واقعی و تاریک از زندگی مردم در جامعه را ارائه دهد. هاتف علیمردانی به عنوان یک کارگردان اجتماعی، توانسته است جوانب پنهان زندگی را با دقت برجسته کند. با این حال، نقدهایی نیز به اجرای فیلم ارائه می‌شود؛ به عنوان مثال، ساختار فیلم‌نامه و تصویرسازی در برخی جاها بهبود نیاز دارد.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این فیلم بیشتر برای مخاطبانی که به موضوعات اجتماعی علاقه دارند و تمایل دارند وارد دنیای تاریک و پیچیده‌تر زندگی انسان‌ها شوند، جذابیت دارد. این فیلم به عنوان یک اثر جدید از هاتف علیمردانی، با تمرکز بر مسائل اجتماعی و تاریکی‌های زندگی، توانسته است توجه تماشاگران را به خود جلب کند. اگرچه با نقدهایی در زمینه‌های مختلف مواجه می‌شود، اما توانسته است ارتباط نزدیکی با طیف وسیعی از مخاطبان برقرار کند.

دانلود فیلم ستاره بازی بدون سانسور تماشای انلاین فیلم ستاره بازی دانلود فیلم ستاره بازی تلگرام داستان فیلم ستاره بازی فیلم ایرانی ستاره بازی فیلم ستاره بازی در سینما اکران فیلم ستاره بازی دانلود فیلم ستاره بازی نماشا دانلود فیلم ستاره بازی رایگان

  • 2 آبان 1402
  • 0
  • 10 بازدید
سایت ما بدون اشتراک می باشد 

سلام عزیزان برای تامین بخشی از هزینه سرور تا 30 اردیبهشت  1403 700 هزارتومان نیاز داریم با حمایتهای خود به تمدید سرور کمک کنید.

لینک حمایت های مالی
حمایت شما از وبسایت ما باعث قوت قلب شما برای ادامه فعالیت ما می شود
close-link